En till dag hemma!

Jag var inte tillräckligt bra för att gå idag men hoppas jag kan gå imorgon! För jag fick information av min bästis Linnea att det är skoldisco på Fredag! Och det vill jui jag gå på! Hoppas jag hinner bli frisk till det. Annars får jag stanna hemma och krya på mig! Just nu smsar jag med min bästis Linnea som är i skolan och nu hade elevrådet visst ett disco i gympa salen! Så missar jag det! :( Men hoppas jag kan gå på Fredag istället! Idag är det 1 december och julkalendern börjar idag, inte för att jag vill eller tänker titta på det så har det ju börjat. Jag sitter också som jag gjorde igår, sitter med laptopen i sängen och surfar på internet! Hoppas alla får en bra början på December! Men nu har jag inget mer att berätta så,


Kramizzzar från lilla Becizzen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0