Gokväll!

Nu har jag fastnat i att kolla på gamla bilder från i somras så i detta inlägg kommer det bilder! Nu är det Torsdag och jag är fortfarande sjuk och jag ska vara hemma imorgon också för jag känner mig inte alls bra för att gå imorgon så jag blir hemma imorgon med :( hoppas alla har en bra Torsdag och har haft en bar vecka för snart är den slut! Men jag kanske också laddar upp några andra söta bilder som på hundar T.ex! 
Men kramizarr från Becciiiizzen! <3<3 ^^ LOL

Denna bilden är tagen på min bästis Linneas landställe. Jag tog den när jag var med där i våras! Då tog vi först doppet också för året! Det var dökallt tyckte jag men Linnea tyckte inte det var lika kallt! ^^ grekland
Detta är taxibåten som gick från lilla stället vi bodde i (i grekland då)
Sen gck den till stan. Vi åkte med den två gånger och det var en upplevelse jag aldrig kommer glömma! Jag satt längst fram på båten med fötterna nere utanför båten, ibland skvätte det upp vatten på benen! Bilden är tagen från balkongen när den stannade vid bryggan (som jag laddat upp en bild på) för att hämta upp och lämmna av folk! Hur som helst så längtar jag tillbaka!
jaja, kramiizzar från beccizzen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0