Hejj alla söta läsare! ^^

I detta inlägg tänkte jag ta med en bild som jag tog i Grekland i somras! Jag har varit i Grekland nio gånger och jag är 11 år. Första gången åkte jag när jag var 2 år och sen har vi fortsatt att åka varje år! Nästa år blir 10: onde gången och då vill vi åka två veckor (har bara åkt en vecka) Och kanske åka lite lyxigare eftersom det är 10:onde gången och den är ju specciel! Hurra Hurra för Grekland!
Jag tänkte göra en lista på öarna jag varit på. Ordningen är så att 1 är första ön alltså första resan!

1. Kefalonia
2. Karpathos
3. Samos
4. Kreta
5. Zakynthos 
6. Thassos
7. Kefalonia (igen)
8. Karpathos (igen)
9. Skitathos

Bilden som jag laddade upp kommer ifrån Skithos! Skiathos var jag på i år och där är lite av Mamma mia filmen inspelad!   

 Kramizzar en beccizz som längtar till Grekland!Grekland bild
P.S Jag har fotat! ^^  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0