Hemma från skolan!

Hej!

Förlåt, det var ett tag sen jag blogga! Men här kommer ett inlägg som jag hoppas kan bli rätt så långt. Nu är det sista veckan i skolan, YAY! :D Idag hade vi en slapp dagi skolan för först gick vi till kyrkan och kollade på ett luciatåg. Sen hade pyssel med 6: orna (jag går i 5: an) Det var ganska kul faktiskt! För vi hade ju inga riktiga lektioner. Just nu så är jag inne på MSN och lyssnar på låten Gubben i lådan med Daniel Adams-Ray, den är bra! :) Hoppas alla söta läsare har haft en bra helg för det har jag, igår (Söndag) så bakade jag och min bästis Linnea lussebullar! Det blev 140 stycken! :O Men det var kul fast jobbigt, jag ska någ inte bli bagare! Igår var det tredje advent! Asså shit vad först tiden går! :O Och idag är det bara 11 dagar kvar till julafton! Jag och min bror ska och handla julklappar till våra föräldrar idag! Bara han kan komma hem någon gång! Men jaja....


Kramiiizzar från Becciiizzen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0