Inlägget är tillängtat till...

Mina bästisar! Ni är allt för mig! Här sång till er:

Att se er skratta och le, det är det underbaraste för mig!
Att skratta och le, tillsammans med er! Det är det vackraste för mig
Ni räddade mig från att falla över kanten när jag inte orkade mer! Mitt liv var nära på att gå i moln men ni kom som en sol och sken upp det igen!
Tack för att ni finns!
Om ni vänder er om vänder jag med er! Om ni slutar älska mig, kommer jag fortfarande älska er! Jag kommer aldrig glömma er, ni kommer alltid att finnas  i mitt hjärta! Tack för att ni finns! N kan inte ana hur lycklig jag är när jag är med er! Ni lyser upp mitt liv och gör att jag kan le och skratta! Jag kan skratta och le tillsammans med er och då är jag lycklig!!! TACK FÖR NI FINNS HANNA OCH LINNEA!

Jag kommer alltid att älska er, tills jag dör, fast om ni dör innan har jag inget liv kvar! Jag älskar er! Snälla, förstå att utan er är jag INGET! Tack för att ni finns, ännu en gång!


Kramiizar till alla och Hanna och Linnea (puffizen.blogg.se och photolelle.blogg.se)hanna och linnea!
I allways gonna love you, every moment forever! I never gonna forgive you!

Krammiizzar till alla! <3<3 ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0