Chattar och lyssnar på musik!

Nu chattar jag med världens bästa brevvän, Agnes på Gotland! Jag pratar också e
med en av mina underbara bästisar! Jag älskar min nya säng och hoppar magplask på den med jämmna mellanrum ^^ Imorgon är det först advent och man sak tända först ljuset! Sen är det ju inte många dar kvar för ens det är December. Här i Götet där jag bor har vi snö och 7 minus grader! Burrr.... KALLT! Så är det också kolsvart ute just nu! Jag ska snart gå ner och glo på TV eftersom jag inte ar nått att göra ^^ Så Kramizzar från den lilla Beccizzen! <3 ^^




P.S Jag vill hälsa på Agnes i Visby!


Kommentarer
Postat av: Din bäste brevizz

Heej tack va gullit!,........ jag vill hälsa på diggg meee<333

ha det bra puss pch kram // Agnes din brewizzz

2010-12-03 @ 18:00:30
URL: http://smoglon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0