En kall Beccizz!

Hej på er! Nu har jag varit ute och fotat lite! Det blev inte så många bilder eftersom min kamera dog av dåligt batteri! Men dom bilderna jag tog kanske jag laddar upp lite senare ikväll! Det var riktigt kallt ute så jag var tvungen att ta mössa så jag inte skulle frysa öronen av mig! Egentligen så gillar jag inte mössa alls mycket för jag får så konstig frisyr av det! Men nu hade jag faktiskt lust att ha det! Men det var jätte kallt om benen! Så det blev inte så mycket fotande. Jag och mina två bästisar kom på en bra ide igår! id'en var att göra en tjej tidning för tjejerna på skolan i klass 3-6. Det ska stå om mode och kärlek och vänskap och så ska det vara lite tester och sånt! Sånt ungefär som finns i en vanilg tjej ungdoms tiding! Det verkar SÅÅ kul asså! <3<3 ^^ Jag har ju sagt att jag tycker att Torsdagarna är jobbigast men det var inte så jobbig dag idag faktiskt! Men jag längtar så tills imorgon! Då är det ju klassdisco! Det blir någ jätte kul, eftersom jag älskar discon! ^^ <3<3 Men u ska jag gå och äta så, kram från beccizzzzen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0