Godmorgon alla morgonpigga läsare!

Godmorgon på er alla! Igår kväll var jag hos mina kusiner därför kunde jag inte skriva nåt! Men nu hinner jag inte skriva mycket heller för jag ska och shoppa med mina bästisar! Fast jag vet inte om det bara blir hanna eller om Linnea kunde följa med. Hoppas det! Att hon kan asså! ^^ Igår såg jag och mina kusiner på Epic Movie! Den var faktiskt jätte bra! Den handlade om att dom gjorde om så här spännande filmer till mer roliga, dom gjorde pararodi på några filmer alltså. Så den rekomendrar jag till alla läsare! ^^ ^.^ Hoppas alla har haft en bra helg för nu är den snart slut, jag har haft en kanon helg! Men nu måste jag sticka! Nordstan väntar! <3333 ^^  Kram en glad beccizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0