Gokväll!

Nu har jag kommit upp från vardagsrummet som jag nästan varit i hela dagen. Jga har kollat på filmer. Jag mår inte bra.. :( Ska stanna hemma imorgon med och får se hur jag gör på Onsdag men hoppas jag kan gå då! Jag tänker ofta på då jag och min bästis Hanna vann buggtävlingen på senate discot! Jag kan bara tänka igenom allt och bara le för mg själv! Det var ett ögonblick som var jättekul och jag inte kommer glömma på länge. Många kanske tycker det är konstigt för det var ju ingen tävling som betydde nåt men det var ändå så kul att bara dansa! Jga älskar att dansa och allt runt omkring dans! Som att spela teater sjunga dansa osv. Scenen är mitt hem, det är där jag vill vara och så för jag älskar det! Men nu hoppas jag att alla underbara läsare har haft en bar helg och en bra start på veckan!

Kramizar Beccizzen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0