Gokväll alla läsare!

Nu sitter jag vid datorn igen och äter en apelsin. Snart ska jag gå och lägga mig men innan jag sommnar ska jag läsa lite KP. Men innan jag hoppar i säng måste jag plugga på NO-läxan en gång till för den är till imorgon. Vi håller på och prata om molekyler och atomer och fast,flytande och gasforrm. Det är tråkigt men vad sak amn göra? Det är bara och ligga i och kämpa ändå. Vi har också fått hemkunskapsläxa, då ska vi baka sockerkaka och dela upp den i lika stora delar. Jag ska baka med min bästis Hanna på Onsdag. Det blir någ kul! Men nu måste jag plugga! Hinner någ inte skriva mer innan jag går och lägger mig så Godnatt och kramizzar från lilla beccizzen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0