Hanna och Beccizzen trallar runt i nordstan!

Hej! Nu har jag och bara en av mina bästisar varit och shoppat i nordstan! Det var jätte kul, men ingen av oss hade särskilt mycket pengar så det blev inte så mycket utan bara en koft och örhängen och hårsnoddar till mig! Men ändå så var det kul. Just det jag har glömt bort att berätta en ganska viktig sak i mitt liv, jag dricker inte kolsyra, alltså så dricker jag inte läsk för jag gillar inte det, jag har aldrig gillat det och tror inte heller att jag kommer göra det XD Men jag dricker festis istället och är glad för det! Men det är jobbigt ibland för om jag är ute någonstans finns det inte alltid nåt utan kolsyra och då får jag dricka vatten... Men jag har ju valt det att inte dricka det men jag tycker ju inte heller om det. Men snart ska jag på träningen men först äta lite och det ska jag nu så kram från en kramgo Beccizz! <3<3 ^^  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0