Hejjj ^^

Nu har jag kollat klart på filmen jag kollade på förut! Filmen var New moon! Jga har sett den hur många gånger som helst men jag älskar ju twilight och Robert Pattinson så jag tröttnar aldrig! Jag har läst alla böckerna och sett första och andra filmen, det har inte blivit av att jag sett trean men det blir någ snart! Just nu så lyssnar jag på låten I need you med Sofijah. Jag brukar lyssna på hennes låtar för jag gillar dom för att hon sjunger verkligen om sitt liv m.m Men nu har jag inget mer att berätta så kramiz från beccizzen!

Kommentarer
Postat av: brewizzzen

hej gum! vad nice .. snälla kan du läggan in lite flum bilder det hade varit skoj!<33

:D:D:D:D<333333333333

2010-11-23 @ 16:21:06
URL: http://sysrariiijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0