Hemma från skolan!! :)

Hej alla glada och lessna människor där ute! Nu är det Fredag och för mig är det klassdisco idag! :D Jag älskar discon! Men när min mamma kommer hem så ska jag ut och köpa nya kläder till discot. Och så ska jag också köpa lite smink. det kommer någ bli lite mascara, rouge, läppglans och kanske ögonskugga. Hoppas det blir kul och jag vill tacka min lärare Eva som ställde upp på att vara i skolan för våran skull på sin friitid! Det är så sjukt snällt! Så många kramar till min lärare Eva! <3<3 Just nu så chattar jag med några kompisar och pratar med en av bästisarna på Msn.
Men nu måste jag sticka! Egentligen ville jag ut och fota idag men hinner inte så kram på er alla söta läsare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0