Jag och en av mina bästisar gör dödshoppet!

Hej alla kvälls uppesittande sötisar! Nu har jag kommit hem från det mest fanstastiska disco jag någonsin vart på! Jag och en av mina bästisar damsade bugg till sean banans låt skaka rumpa! Men vi vann!!! :D Och priset var att ta två godisar i kiosken! Vi gjorde ett dödshopp i slutet! Det var att min bästis sprang ifrån och sen sprang hon mot mig och hoppade upp i min fammn och jag fångade henne perkekt! Allt var så perfekt när vi var klara och vi väntade på resultatet så gjorde dom en gång fram till oss och sa vinarna är: Rebecca och Hanna!! Vi blev så glada att vi skrek och kramade varandra länge! Sen gick vi till kiosken och tog vårat godis. Sen gjorde vi om hoppet ute i snön efter discot för det började snöa! Så kram på er alla söta läsare!! P.S Min bästis jag dansade med heter Hanna och den andra heter Linnea! Kram igen! <3<3 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0