Namnam!

Nu sitter jag och tuggar på en choklad bit och har precis ätit av sockerkakan jag bakade tidigare idag. Den var väldigt god och så ska jag snart se på film! NU har jag blivit lite beroende av att kolla på film när jag är hemma och inte har nåt att göra. Jag fick ju min bok idag som jag har beställt, boken heter Hej vacker. Så långt jag har läst så var den jättebra! Innan läste jag boken Sommaren jag blev vacker, den var också jättebra! Imorgon är det Fredag, Jippie!! :D Men det känns verkligen som en vecka går jätte fort! Men jag längtar tills imorgon och Lördag för då ska vi köpa en massa nya möbler till mitt rum! Men nu måste jag plugga en sista gång på engelska läxan så kramizz från Beccizzen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0