Varit och shoppat??

Hej allihopa! NU har jag varit och ''shoppat'' jag vet inte om man kan kalla det shoppa för det blev bara en mascara och så fick jag rouge av mamma. Det var riktigt irriterande för att jag hittade två jätte fina klänningar. Den ena var för liten och den andra för stor! Jag håll på att bli GALEN! Jag kollade igenom alla klädaffärer på hela backaplan och hittade inget. Så jag gav mig och åkte hem och mixade ihop några fina kläder som jag aldrig brukar använda! Det blev ju ganska bra tillslut men det var tråkigt att inte få nått nytt. Men i alla fall så hoppas jag att det blir ett kanon disco! Jag kanske laddar upp lite bilder igen efter discot men nu ska jag gå och dusha så kram på er alla glada och lessna bloggläsare! <3<3 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0