Dagens outfit!

Nu har jag precis kommit hem från skolan...

Och jag blev klar med ett skåp jag gjorde i slöjden, bild på den kommer senare, men jag varnar, den är jätte ful
:(
Men iaf vi fick också reda på vilka grupper vi ska vara i på elevens val, jag Hanna och Linnea kom i olika grupper :( men på Onsdag när vi åker på utflykt kommer vi ju vara tillsammans och vi kommer träffas på raster och när vi ska öva på hela showen som vi kommer öva på hela veckan, showen kommer vara på Måndag vecka 19 tror jag...

Dagens outfit:

T-shirt från H&M
Shorts från Lindex
Tights från H&M

Senare så har jag träning, men jag kanske bloggar igen innan träningen men efter kommer iaf ett inlägg ;)

OnsdagsKramar/ Becca <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0