Glad Påsk - Naglar

Nu har jag äntligen fixat klart mina naglar!

Och här kommer bilder:


Syns det att det står GLAD PÅSK?
Hoppas det....


Syns det att det är kycklingar?


Såhär såg det ut på mitt skrivbord när jag fixade naglarna


Detta använde jag, fyra olika nagelack, tandpetare (för att skriva Glad Påsk) Och typ nagel diamanter som ögon på kycklingarna ^^


Dom här nagelacken ^^

Jag är ganska nöjd med hur det blev, det tog VÄLDIGT lång tid eftersom det var svårt att skriva på högerhanden, märks det att jag typ härmade den där andra bilden som jag visade från google för några dagar sen? Jag vet ju inte vad den personen använde för lack men jag blev ändå nöjd med "min" verison av det ^^

Men detta blir sista inlägget för ikväll, vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon men på Fredag ska jag vara med Puff (även kallad Hanna) :D Det ska bli nice, det var faktiskt ett tag sen vi träffades så det ska bli kul!

Godnatt och kram/ Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0