Hej!

Nu har jag kommit hem från Nea som jag var med efter skolan

För Hanna kunde inte eller vad det nu var. Men nu var en dag i skolan färdig, vi kommer inte ha matte förens vecka 19! För idag hade vi matte och vi ska inte ha det på Torsdag, för vi har det varannan vecka och andra gruppen har det varannan vecka och denna vecka ska inte vi ha, Och vecka 18 så ska vi ha elevens val, man får välja bland några ämnen som man ska arbeta med i en hel vecka och man gör något kul av det, jag valde musik och det har jag valt alla andra år också och då har vi haft en uppvisning i slutet av veckan, båda mina bästisar Hanna och Linnea valde också musik, så det kommer bli kul :)

Dagens outfit:


Asså denna bilden blev rätt mobbad, men jaja
T-shirt från New yorker
Shorts från Lindex
Tights från H&M

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Denna vecka har vi inga läxor (inte nästa vecka heller) men jag kommer säkert på något att göra ;)

TisdagsKramar/ Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0