HejHej...

Igår bloggade jag inte som jag sa att jag skulle, och jag har inte bloggat idag heller...

För igår kväll efter träningen firade vi en i mitt lag, först tränade vi, sen åt vi hamburagre, sen spelade vi fotboll med några killar som va på planen, sen åt vi tårta, sen spelade vi killarna mot tjejerna med dom killar som var kvar, vi ägde! :D

Och idag har det varit så fint väder så jag har inte velat vara inne och blogga! Jag var också med Hanna en stund.

Dagens outfit:


T-shirt från H&M
Kjol *kommer ej ihåg*
Tights från H&M
Ursäkta den dåliga bilden

Men ikväll blir det inga mer inlägg, imorgon ska jag och kolla efter crocss *hur stavas det!* så jag vet inte när det blir inlägg, om det blir det.

Godnatt och Kram/ Becca <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

:3

2011-05-15 @ 11:28:28
URL: http://cpskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0