Helg!

Det tråkiga med att skolveckorna går så snabbt, är att helgerna går ju ännu snabbare då! D:

Men nu är det iaf helg, idag hade vi städdag och hattparad, på städdagen tyckte lärarna ungefär såhär: Vi ska städa i vår närmiljö och lära oss om soppstortering sammtidigt som vi har en trevlig dag tillsammans, man ba: shit, gud, ge er! Det blev verkligen inte så, för det första så på dom ställerna vi skulle städa så var det typ redan städat det var väl bra egentligen men då gick man ju bara och hade tråkigt!

Sen var det träning för dom som skulle vara med i engerikicken (alltså fotboll) och det var INTE kul, eftersom killarna är så himla ego och bara går själv med bollen och passar aldrig (ALDRIG tjejer iaf) jag rörde bollen 2 eller 3 gånger på 45 min, inte kul asså!

Sen var det hattparad, vi som inte var med och tävlade fick kolla på, det var väl kul i början men den ville man bara gå hem, tillslut fick vi det

Och då gick jag och Hanna en promenad som vi brukar göra på fredagar Fredags promenaden xD

Klockan 17:00 ska jag träna fotboll, sen direkt efter ska vi ha kalas för en i laget som fyller 12 år.

Dagens outfit:



Men nu har jag inget mer att berätta, nästa inlägg kommer någ efter träningen

Fredagskramar/ Becca <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0