Påsk Dagen

Igår kanske ni märkte att jag inte bloggade...

För jag hade fullt upp och hann inte ens sätta på datorn men igår så var jag på frölunda torg, dom har byggt ut ännu mer nu! Det är skit stort! Ändå köpte jag bara ett diadem och hårsnoddar, sen så cyklade jag och min familj till några kompisar som vi skulle fira påsk med, Jag och en tjej där (hon är 18 år) vi sjungde We sing på Wii, sen kom min bror och en kille i den familjen (han är 12 år som jag) och dom frågade om vi ville spela fotboll med dom, tjejerna mot killarna, och det gjorde vi, först så ledde vi stort med typ 8-3 men dom kom ikapp och vann med 10-9 och då spelade vi i mörker klockan var typ 10 eller halv 11, sen så gick vi in och alla sjungde we sing det var riktigt kul! Sen så dansade vi Just dance på wii men det var bara jag och hon som är 18 år som dansade, men ändå, det var kul! Och idag ska jag till min mormor. Men här kommer lite bilder, Jo jag och min bror var ute igår också, det kommer bilder på det med ;)


Dagens outfit:
Shorts från Lindex
T-shirt från New Yorker


Kolla så mycket vitsippor!


Påsk ris!


Mitt diadem jag köpte


Blomman på diademet

Sådär det var någ alla bilder ;)

Söndagskramar/ Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0