Tandläkaren imorgon!

Har kommit hem från träningen nu

Och imorgon halv åtta ska jag till tandläkaren, jag har ju natt tandställning och därför går jag till tandläkaren väldigt ofta, jag har dragit ut 7 tänder på mindre än ett år, första gången jag drog så drog jag 5 tänder! När jag kom tillbaka till skolan då så ville några kolla i  min mun xD Sen var det jätte svårt att äta såklart! Sen har jag bara dragit en tand åt gången för den har inte riktigt lossnat, jag har båda gångerna legat med munnen öppen i en timme! Men nu tror jag inte jag ska dra en ända tand mer :) Men imorgon ska dom typ kolla hur det går med tandställningen och typ spänna den eller något sånt

Jag lovade ju bilder på mitt fula skåp förut, här är dom:




Haha min kyckling på tummen kom med xD

Imorgon skulle jag väl vara med Puff efter skolan? Jag tror det men jag måste fråga en gång till tror jag xD

Oh Noh! Jag har glömt säga till lärarna att jag ska till tandläkaren imorgon *opppps* Jag får väl messa Puff och Nea om dom kan säga till, fast jag kan ju ringa till lärarna också, jaja...

Kramiizz/ Becca <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0