At Home...

Nu har jag kommit hem från skolan...

Skoldagen idag har varit rätt slapp, Började med svenska, sen rast, sen idrott i en halvtimme, sen Bamba, sen till en lunby brandstation. Det var faktiskt ganska kul, eller tja.. sådär. Men sen skulle vi typ bli uppdelade i tre olika brandstationer som finns. Jag hamna i Lundby och vi skulle så typ låtsas att vi skulle släcka en brand och jag fick gå in först med en stor slang i handen, Det absolut gick inte att vara seriös! x'D Vi fick också reda på att om man klantar sig eller kommer för sent om man jobbar där så måste man bjuda dom andra på tårta! Erkänn lol! :D
Men sen så skulle vi gå hem och jag, Hanna, Linnea och Sanna (Cpskutt.blogg.se) skratta jättemycket påväg hem! XD Dom jag är ska uppträda med på våran show fick stanna kvar på skolan lägre och öva. Men nu är jag äntligen hemma!

Dagens outfit:
...
Kommer inte ihåg var jag köpt kläderna... Eller jo bara
Byxor: H&M

Idag har är det riktigt fint väder! Ska träna sen, innomhus :( Varför inte ute? :)
Men nu ska jag ut och cykla

Tisdags karmar/ Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0