Gokväll ^-^

Hej!

Det var ju tänkt att jag skulle ut och fota men jag satte mig och övade på 12:ans tabbell istället! :O Erkänn konsitgt! Jag är ju hellre ute och fota men nu blev det såhär, fast jag gick ut lite och joggade pytte lite (I convorse, jättebra springskor! *host* Not)

Nu lyssnar jag på Lovegame med Lady Gaga som blir låttipset,och läser systrar i jeans andra sommaren ^^

Nu har jag fyllt i språkvals lappen som ska in imorgon, jag valde
1. Spanska
2. Franska

Hoppas jag får Spanska och att det är kul ^^

Imorgon är det Fredag :D YAY! :D Då är det också Let´s dance, Vem hejar du på?
Jag tror inte att jag hejar på någon faktiskt, Alla är ganska bra ^^

men nu ska jag ta att läsa lite till,

Kram/ Becca <3

................
En bild från förra vintern, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0