Gokväll! ^^

Hej!

Datumet för våran show i skolan är flyttad till 4 april :D Fast först flyttade dom den till 31 mars men nu är det bestämmt, den 4 april blir det show! :D

Om 10 dagar fyller jag år! YAY! :D

Ska försöka blogga mer men jag har inte så mycket att skriva om ju D:  Damp va?

Just nu lyssnar jag på musik och chattar med mina bästisar på msn ^^
LOVE YAHH! <3

Oh noh nu är jag riktigt trött *gäsp*  Vaknade 2 gånger i natt D: En gång klockan ett typ och en klockan 5 typ D: Snacka om att vara trött... Sen har jag ju den där jävla tandställningen som sabbar min sömn också D: Jga har ju en natt tandställning och jag ser ut som en riktig nörd i den D: Och den sabbar min sömn för den är inte direkt så bekväm... Men jaja när den har gjort sitt så kommer jag har snyggadet smilet i stan XD

Någ om mina tänder...

Nu ska jag läsa lite, kram på er!

Många kramar till Hanna min bästis, Linnea min bästis och Agens min brevvän! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0