Har kollat på TV...

Nu har jag kollat på Solsidan...

Det var sista avsnintet! Men det kanske kommer en till säsong? Kanske det...

Bild på min cykel kommer upp imorgon ;) Och kanske en video när jag cyklar? Får se...

Hoppas mina läsare har haft en bra vecka för snart är den slut...

Nu ska jag någ läsa och lyssna på musik

Låttips: Alejandro Lady Gaga
Ni kanske märkt att det bara är Lady Gaga jag lyssnar på? Men ja, nu är det så ett tag sen kommer det vara nån annan kanske?

Men jag stänger av datorn för idag så

Godnatt och Kram/ Becca <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Va det sista avsnittet av solisidan för säsongen!? :O

2011-03-21 @ 18:36:38
URL: http://cutiepupi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0