Hejj ^-^

Hej!

Har varit hemma från skolan i typ några timmar... Förlåt att det inte blivit inläg förens nu men min datorn dampa. 
 kläder...
Dagens outfit:
Tröja: Lindex
Byxor: H&M

Låttips: Oh my god både me Lekid och? Hmh kommer inte ihåg hur det stavas men iaf alla fattar någ ändå ^^

bara en dag kvar av skolveckan! :D Snart fyller jag år! :D

I helgen så ska jag och min bästis Hanna (rosaponniie.blogg.se) till Frölundatorg och shoppa :D Ska bli jättekul! :D
Nu sitter jag och gör inte så mycket, ingen är inne på msn :( Men det är ganska fint väder så jag tror jag går ut och fotar lite ^^ Kanske laddar upp bilder på det jag tagit senare ;)

Många kramar/ Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0