Hemma från Nea...

Nu har jag kommit hem från Linnea...

Jag var ju med Nea idag, först var vi hos mig men sen gick vi hem till henne, där gjorde hon en bloggheader till mig! Tack så mycket nea! <3 :D

Nu kommer dagens outfit, förlåt att den blev så sen idag...

...

Ursäkta att bilden blev så dålig men hoppas det går bra ändå! ^^
Tröja: New Yorker
Byxor: H&M

Imorgon har min klass sovmorgon! YAY! :D Fast bara till 8.30 men ändå! ^^

Jag har varit ute och cyklat, här kommer en bild på min cykel, tyvärr är bilden jättedålig men jag kan ta en ny imorgon ^^

----------

Nice? Men nu ska jag ta och gå och se på TV, men

Låttips: Monster Lady Gaga

Kramar/ Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0