Hemma från skolan :)

Hej! Nu är det helg! :D

Nu har jag kommit hem från skolan här kommer dagens outfit:
....
Tröja: Lindex
Byxor: H&M tror jag det var...

Idag gick det jättebra på 6-12:ans tabell testet! :D Alla rätt och på 2 min! :D Är j*vligt nöjd! :D

Imorgon ska jag och min bästis Hanna till frölundatorg och shoppa sen ska vi äta på subway! :D Ska också bli jätttekul!

Låttips: Eh Eh Nothing else i can say med Lady Gaga

Hoppas att alla läsare har haft en bra skolvecka och nu får en bra helg ;)

Nu har det kommit snö här i Göreborg! :O :( Det som har varit så fint och så kommer det snö! -.-  Snacka om trist..

Sen så slipper vi engelska läxa denna vecka! :D  YAY! :D

Men nu ska jag ta och slappa

Helg kramar/ Becca <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0