Hemma från träningen...

Gokväll!

Nu har jag kommit hem från fotbollsträningen, vi var bara 5 stycken från början men sen så kunde en inte vara med det sista så vi blev bara fyra stycken! :O Fast det var vi förra Tisdagen med.

Nu kommer jag ha ett låttips i varje inlägg ^^ Låttipset kommer oftast vara den låt som jag lyssnar på när jag gör inlägget ^^ Denna gång blir det Sk8er boy med Cascada, Den är verkligen jättebra! ^^

Imorgon är det Onsdag, den bästa dagen på veckan förutom helgen och fredag ^^ För vi har slöjd och inga jättetråkiga ämnen och efter skolan ska jag spela fotbolls match mot Utbynäs, Vi kommer äga :D
<3<3 BK HÄCKEN <3<3


Melodi

Vann rätt låt melodifestivalen i Lördags? Jag tycker han var bra men inte bäst!

Men nu ska jag gå och ta ett äpple, så länge kan väl ni komentera vem ni hejade på? Plzzz...

Kram/ Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0