Love Convorse! <3

Hej!

Har kommit hem från skolan, fick nya vårskor för ett tag sen ^^ Älskar dom verkligen, convorse ^^ Äkta Thailändska ^^ Älskar dom verkligen, men jag har inte använt dom ute för att det har varit så kallt och blött men nu tror jag att jag ska använda dom imorgon! ;)

När vi hade svenska idag så samarbetade jag med en av mina kompisar, framför oss satt en kille som ofta brukar fuska och lyssna efter vad vi säger, men idag så tröttnade jag och min kompis så vi sa fel svar lite såhär halvhögt fast vi skrev det rätta, och han trodde på det för när läraren kom till honom så hade ju han gjort fel och då sa läraren något i stil med detta: "Men detta är ju fel" Och han blev jättekonstig och när läraren hade gått så vände han sig snabbt om och sa till oss: "Ni hade fel!" Och vi började asgarva och förklarade att vi bara hade drivit med honom! x'D Vissa kanske tycker detta var otroligt taskigt men det var faktsikt otroligt kul! Och nu kommer han ju aldrig lyssna på oss mer XD

Nu sitter jag och chattar med en av mina bästisar på msn (cutiepupil.blogg.se heter henes blogg) och så lyssnar jag på musik, klockan 17:15 ska jag och träna fotboll inomhus, känns rätt trist pågrund av det fina vädret här (i Göteborg) Så jag hade hellre varit ute ^^

Hoppas alla mina läsare har haft en bra Tisdag men nu måste jag sticka

Våriga kramar Becca <3

P.s här kommer några bilder på mina convorse, Hundra procent Thailändska ^^ Love love shoes...
love love shoese again?
love love love shoes.. YES I DO

Så där ja, Ha en härlig fortsättning på denna Tisdag! <3 8'D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0