My birthday! :D

Nu har jag kommit hem från skolan...

Och det är min födelsedag! :D YAY! :D Nu är jag 12 år! :D
Och jag har fått massa presenter!

hhhhhhhhhhhh

Mynt och kort av mina bästisar ^^ <3
nagelgrjer av familjen
Twilight filmen av familjen
böcker av familjen
T-shirtar av familjen
och en Cd av min bror men den är tyvärr inte med på bilden.

Sen sjöng min lärare och spela gitarr för mig och i bamba sjöng alla  ^^ 

Har fixar naglarna:
aaaaaaaaaa





Snyggt?

Dagens outfit, Förlåt för min tråkiga outfit just nu men orkade inte ta något annat ^^



Såhär ser det ut från mitt rum nu:



Det var 10 grader plus när jag kom hem från skolan! :D

Men nu ska jag gå och locka håret och duscha

12-åriga kramar/ Becca



Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka böcker i en prinsessasdagbok-serien fick du??

2011-03-24 @ 18:08:55
URL: http://cutiepupil.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ettan och trean

2011-03-24 @ 19:32:38
URL: http://beccizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0