Pluggar...

Nu sitter jag med engelska boken i knät...

Men jag tänkte ta en lite paus och blogga lite ^^

Tränade med 98:or och 97:or, Det var kul fast ganska jobbigt för vi var ju med på deras träning vilket betydde att vi skulle träna så hårt som dom, men det gick bra och det var väldigt kul! Men också otroligt blött (det regnade som f*n, Fick damp...


Jag tränar också gånger tabellerna, Vill verkligen klara alla 120 tal på 6 min imorgon! Fast jag börjar ändå typ öva på onsdagen eller torsdagen när det är till fredag vilket är väldigt osmart men jaja hoppas det går bra! ^^

Hoppas alla har haft en bra skolvecka för nu är den snart slut! Och jag ska spela 11-manna cup på Lördag! På en lika stor plan som Zlatan spelade på för nån dag sen! Omg omg omg! *försöker lugna ner mig*

Men detta blir någ sista inlägget för ikväll

Godnatt och Kram/ Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0