Sunshine!

Hej!

Nu har jag kommit hem från skolan. Nu är det solsken och ganska varmt, ellet tja.. sådär... Men jaja idag ska jag spela fotboll! Mina bästis Linnea (Cutiepupil.blogg.se) spelar också i mitt lag men min andra bästis Hanna (Rosaponniie.blogg.se) Ska komma och kolla ^^ Hoppas vi vinner! :D
Här kommer Dagens outfit!
Kläder...

Mobba inte bilden, den blev inte bra, ska lova att skärpa mig tills imorgon! ;) Men iaf
Tröja: Från H&M
Byxor: Från H&M



Låttipset för denna gång blir Colors of the rainbow med hmh kommer inte ihåg vem som sjunger, ska ta reda på det sen.

Just nu sitter jag med bulle och saft (Igen) och chattar med min bästis Linnea och lyssnar på musik.
namn...

Förlåt verkligen för mina dåliga bilder men jaja hoppas ni inte dödar mig för det ^^

Men nu har jag inget mer att berätta tror jag så

Våriga kramar/ Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0